lunes, 2 de junio de 2008

Despedida del Blog

Avui faig la última intervenció del meu blog!
Ja s'acaba aquest primer any a la Universitat i la veritat no estat gens fàcil, voldria destacar que amb aquest blog i el de totes les meves companyes hem volgut presentar l'assignatura Ntae, ens ha anat força bé, ja que en aquests hem presentat les pràctiques obligatòries i també el que hem fet durant aquest segon quadrimestre amb aquesta assignatura.
Al principi em semblava força complicada, això de fer un vídeo, fer un JClic, una pàgina web... que no ho sabria pas fer jo... doncs sí al final amb l'ajuda de les meves companyes ho hem pogut fer i la veritat és que ha estat força bé.

Només em queda dir, que estudieu força totes i que ens veiem el curs que bé!

Molta sort tothom amb els exàmens!

No hay comentarios: